Інформація про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради на двадцять третій сесії обласної ради сьомого скликання

Інформація
про результати розгляду запитів, внесених депутатами обласної ради
на двадцять третій сесії обласної ради сьомого скликання

Депутатами обласної ради на двадцять третій сесії обласної ради сьомого скликання на адресу посадових осіб було внесено 7 депутатських запитів.

На запит депутата Кокітко Н.В. щодо заборони руху великовантажними транспортними засобами дорогою Новоград-Волинський-Старокостянтинів через Баранівку відповідь надав заступник начальника Служби автомобільних доріг у Житомирській області Золотько А.С.

Золотько А.С. проінформував, що, відповідно до законів України «Про дорожній рух», «Про автомобільні дороги», постанови Кабінету Міністрів України від 27.06.2007 № 879 «Про заходи щодо збереження автомобільних доріг загального користування», доручення в.о. Голови Державного агентства автомобільних доріг України від 26.04.2019 № 82-ОД, з метою збереження мережі автомобільних доріг від передчасних руйнувань у період тривалої спекотної погоди при температурі повітря більше +28 С, із 31.05.2019 Службою автомобільних доріг у Житомирській області вводиться тимчасове обмеження руху великовагового автотранспорту, загальна вага якого складає понад 24 т і навантаження на вісь більше ніж 7 т, із 9:00 до 22:00 год. на автомобільних дорогах загального користування державного значення Житомирської області.

У даний час знаки обмеження руху великовагового автотранспорту встановлено на дорозі Т-06-12 Новоград-Волинський- Старокостянтинів через Баранівку км 27+156 та км 47+187.

Питання щодо заборони руху дорогами області великовантажними транспортними засобами не є компетенцією Служби автомобільних доріг у Житомирській області.

На запит депутата Кокітко Н.В. щодо вирішення питання експлуатації аварійного моста у смт Першотравенськ Баранівського району заступник начальника Служби автомобільних доріг у Житомирській області Золотько А.С. повідомив, що зазначений аварійний міст розташовано на автодорозі, яка не є автомобільною дорогою загального користування державного значення та не перебуває на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області.

Заступник голови обласної державної адміністрації Ясюнецький О.О. проінформував, що вказана у запиті мостова споруда не перебуває на балансі обласної державної адміністрації, тому законних підстав для фінансування ремонтних робіт немає.

Відповідно до ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.

Зважаючи на викладене вище, питання щодо ремонту вказаної мостової споруди розглядатиметься лише після прийняття її у визначеному законодавством порядку у комунальну власність відповідної територіальної громади.

На запит депутата Яковчука О.М. щодо необхідності внесення змін у розпорядження голови обласної державної адміністрації та голови обласної ради від 07.06.2016 № 168/44 «Про застосування системи електронних закупівель» в.о. директора Департаменту агропромислового розвитку та економічної політики облдержадміністрації Градівський В.М. проінформував, що доручення від уповноваженого органу стосовно внесення змін у дане розпорядження не надходило.

На запит депутата Науменка В.А. щодо забезпечення кадрами сектору із визначення статусу громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, Департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації та вирішення питання із прискорення друкування та надання бланків посвідчень 1, 2, 3 категорій надав відповідь заступник голови обласної державної адміністрації Ясюнецький О.О.

Ясюнецький О.О. зазначив, що, відповідно до переліку змін №1 штатного розпису на 2018 рік, затвердженого Департаментом фінансів облдержадміністрації та заступником голови обласної державної адміністрації, встановлено граничну чисельність працівників у кількості 64 штатних одиниці.

Можливість додати ще одну одиницю у сектор із визначення статусу громадян, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи, Департаменту праці, соціальної та сімейної політики облдержадміністрації буде лише у разі внесення змін у штатний розпис, відповідно до погодження Департаменту фінансів облдержадміністрації та заступника голови обласної державної адміністрації.

Крім того, бланки посвідчень будуть надаватися Управлінням праці відповідного району після їх надходження із Міністерства соціальної політики України.

На запит депутата Орлюка С.В. щодо виділення з обласного бюджету коштів для виплати заробітної плати працівникам загальноосвітніх навчальних закладів Семенівської сільської ради Бердичівського району відповідь надав заступник голови обласної державної адміністрації Ясюнецький О.О., який зазначив, що, відповідно до статті 89 Бюджетного кодексу України, видатки на утримання закладів загальної середньої освіти здійснюються з районних бюджетів, бюджетів міст обласного значення та об’єднаних територіальних громад.

В обласному бюджеті видатки на утримання вищевказаних закладів не передбачаються.

Згідно з чинним бюджетним законодавством, кошти обласного бюджету, в першу чергу, спрямовуються на утримання обласних бюджетних установ, виконання заходів, передбачених програмами, які затверджені обласною радою.

Повідомив, що, в результаті змін у бюджетному законодавстві, у 2019 році втрати обласного бюджету за доходами становитимуть близько 82 млн грн, що негативно вплине на виконання видаткової частини обласного бюджету. За січень-травень 2019 року недоотримано доходів загального фонду обласного бюджету на суму 54,5 млн грн.

Враховуючи вищевказане, виділити кошти з обласного бюджету на цілі, вказані у запиті, немає можливості.

Також зазначено, що дефіцит освітньої субвенції виникає у тих місцевих бюджетах, де функціонує неоптимальна мережа закладів або є малокомплектні школи з низькою наповнюваністю класів.

Діюча Формула розподілу освітньої субвенції спрямована на підвищення якості надання освіти шляхом стимулювання органів місцевого самоврядування до здійснення заходів щодо оптимізації неефективної мережі шкіл. Коштами освітньої субвенції забезпечується у повному обсязі оплата праці оптимальної чисельності вчителів при максимально ефективній мережі шкіл.

Тобто, у разі наявності малокомплектних шкіл із низькою наповнюваністю класів, відповідні місцеві ради мають покривати дефіцит коштів освітньої субвенції за рахунок власних доходів.

Зважаючи на викладене вище, місцеві органи влади мають вжити заходів із дотримання вимог бюджетного законодавства, оптимізації мережі, штатної чисельності та контингенту учнів закладів загальної середньої освіти, забезпечення у повному обсязі виплати заробітної плати та недопущення утворення кредиторської заборгованості із цих виплат, дотримання жорсткого режиму економії бюджетних коштів та посилення фінансово-бюджетної дисципліни.

На запит депутата Григоровича М.С. щодо необхідності проведення поточного ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Т-06-08 Малин - Радомишль - Кочерів Радомишльського району заступник голови обласної державної адміністрації Ясюнецький О.О. проінформував, що дана автомобільна дорога є дорогою державного значення та перебуває на балансі Служби автомобільних доріг у Житомирській області. Для вирішення порушеного питання запит було направлено у Службу автомобільних доріг у Житомирській області.

Крім того, Ясюнецький О.О. повідомив, що у поточному році за рахунок коштів спеціального фонду обласного бюджету на здійснення заходів з розвитку автомобільних доріг загального користування виділено 10 млн грн (у тому числі на проведення поточного середнього ремонту окремих ділянок автомобільної дороги Т-06-08 Малин – Кочерів, зокрема, км 45+765 – км 47+665, км 48+644-км 49+635, від с. Кочерів до м. Радомишля).

Заступник начальника Служби автомобільних доріг у Житомирській області Золотько А.С. повідомив, що у 2018 році було проведено тендер на здійснення поточного дрібного ремонту вищевказаної ділянки автодороги та укладено договір із підрядником ДП «Житомирський облавтодор» на суму 19446,00 грн. У зв’язку із відсутністю фінансування, договір було розірвано.

У 2019 році Службою автомобільних доріг у Житомирській області буде проведено тендер та визначено підрядника на поточний дрібний ремонт двох ділянок автодороги Т-06-08 Малин-Кочерів км 45+765-км 47+665 (с. Поташня) та км 48+644-км 49+635.

До 22 червня поточного року заплановано ліквідувати враженість ямковістю на автодорозі Т-06-08 Малин-Кочерів км 30+000 км 49+635 на ділянці від м. Радомишля до с. Кочерів виключно за рахунок коштів, передбачених на експлуатаційне утримання в межах недостатнього фінансування.

У зв’язку з тим, що у 2015 році змінено структуру доходів місцевих бюджетів за рахунок залишення на місцях акцизного податку, внесенням змін у статтю 91 Бюджетного кодексу України щодо співфінансування ремонту доріг державного значення, Служба автомобільних доріг у Житомирській області звертається до органів місцевої влади Радомишльського району прийняти рішення стосовно виділення коштів на умовах співфінансування для проведення поточного ремонту вищевказаної дороги.

На запит депутата Григоровича М.С. щодо необхідності проведення поточного ремонту автомобільної дороги загального користування О 061832 Кочерів-Брусилів-Вільшка, яка проходить через с. Кочерів Радомишльського району, заступник голови обласної державної адміністрації Ясюнецький О.О. повідомив наступне.

Зазначена вище автомобільна дорога належить до доріг загального користування місцевого значення та перебуває на балансі обласної державної адміністрації.

У поточному році на ділянці дороги О 061832 Кочерів-Брусилів-Вільшка км 30+150 – км 31+150 заплановано проведення поточного середнього ремонту.

На інших ділянках дороги ремонтні роботи будуть проводитися за рахунок коштів, передбачених на експлуатаційне утримання у межах наявного фінансування на поточний рік.

Інформаційні банери

president vru kmu vsu zt oda zhmr nac korupcia 2